You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Contest Blog Paling Cun .
Wednesday, December 28, 2011 | 12/28/2011 02:32:00 PM | 0 comments
Assalamualaikum , halu . hari neh aku kena tag oleh seorang blogger neh , nama dia huda raihana  . ok , let's start :D


Syarat syarat nya ^^

SYARAT SANG PETALA BUMI!!! ♥ korang kene jadi follower aku  (sebab aku nak follow up balik)♥ Buat entri pasal peraduan nihhhhh♥ Belog kene kemas dan cantik♥ Kene tag pada kawan2 korang seramai yg boleyyyy (LIMIT 5 ORANG - mereka wajib tau!)♥ sila link kan blog korang kat ruangan komen♥ TARIKH TUTUP aku akan umum kan pada 15 JANUARY 2012
SYARAT PENAMBAHAN! ♥ TOLONG BERI LINK YANG BETUL!!!!♥ JIKA LINK KORANG SALAH.. (TIDAK AKAN DILAYAN)♥ SETIAP PENILAIAN AKAN DIAMBIL KIRA DARI SEGI KREATIVITI BLOG KORANG. DAN JUGA DINILAI MELALU KEHENDAK SYARAT DIATAS!!!♥ TERBUKA KEPADA LELAKI DAN WANITA

ok , aku mencuba nasib , walaupun aku tau orang lain punya blog , lagi cantik . kalau korang nak join or nak tau lebih lanjut , buleh picit banner tu k :)

aku nak tag :-







Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja