You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
CONTEST : "MY PICTURE VERY AWESOME by BlogBiruLangit
Tuesday, December 27, 2011 | 12/27/2011 09:00:00 PM | 2 comments

Assalamualaikum , halu . apa cerita semua ? haha , mesti tengah kalut beli persiapan nak sekolah kan ? maklum la , lagi 7 hari nak buka sekolah . haihh , dengar ja sekolah rasa malas ada , rasa excited pun ada . ok dah dah . tadi aku dapat tag dari seorang akak comey molek neh ,  kak Eyra . dia tag aku dalam satu contest , contest tu bertajuk MY PICTURE VERY AWESOME ! woww ! macam good good ja contest neh . so , kebetulan aku tengah ada masa lapang neh . aku pun nak join la . kod kod la hujung tahun neh , ada nasib . haha . ok , let's start ;D

Syarat syarat nya , taadaa ... 
  1. Warganegara Malaysia (memudahkan penghantaran Hadiah)
  2. Lelaki atau Perempuan sahaja buleh join 
  3. Harus mempunyai blog yang cantik 
  4. Gambar haruslah ASLI ( tidak menciplak dari sesiapa)
atas Syarat syarat nya , yang neh Cara nak Join ..
  1. Follow blog Azza (wajib)
  2. Like Fanpage  Azza di FB >Klik Sini<  (wajib)
  3. Buat satu entry bertajuk " CONTEST : My Picture Very Awesome by BlogBiruLangit" (wajib)
  4. Dalam entry tersebut , letakkan banner kat atas tu dan linkkan ke contest nie ,
  5. Letakkan gambar yang PALING AWESOME ; 1 sahaja , lebih anda tidak diterima ..
  6. Tag 2 orang blogger , pastikan mereka tahu ; melalui cbox/komen or etc, (wajib)
  7. Letakkan link entry (bukan link blog) di kotak komen entry nie,
  8. Klik iklan Chrup-chrup Azza , kalau korang nak hadiah yang paling awesome jugak .
  9. Bagitau : Blog Azza berat atau ringan (paling wajib)
so , aku nak pertarungkan gambar neh .

alahai , buad ayu kan ? ahaha , mintak mintak la gambar yang bajet awesome neh ada rezeki , hoho .. for kak Azza , blog anda tak berat tak ringgan , tengah tengah . dan blog anda biru macam langit ;D
aku nak tag :-



Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja