You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
hello 2012 .
Saturday, December 31, 2011 | 12/31/2011 01:38:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum , halu . lama kan aku tak update . ya , aku tau korang rindu aku kan ? eleh tak mengaku pulak , mengaku ja lah yang korang rindu aku , ok . perasaan , haha .. tak sangka kan pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru . aku rasa macam aku neh baru ja budak PMR , tengok tengok dah lepas PMR , nak jadi  bakal budak SPM pulak , haha . Esok dah 1.1.2012 kan ? so Happy New Year untuk semua rakan rakan blogger , serta rakan rakan facebook . Selamat Tahun Baru :) mesti macam macam azam untuk tahun baru neh kan ? apa azam korang ? share la sikit . azam aku tahun baru neh nak jadi seorang yang lebih baik dari tahun lepas . tapi sebenar nya azam aku banyak , haha . sampai tak terlaksa la katakan ? so , dah masuk tahun baru makna nya persekolahan pun bermula la ? so , korang dah beli barang barang sebelum masuk sekolah .. mesti awal awal dah beli kan ? excited la katakan .. sama la dengan aku , aku excited nak jadi pelajar tingkatan empat di Sekolah Menengah Kebangsaan Datuk Haji Abdul Kadir . tengok panjang kan nama sekolah aku . kau ada ? haha . duk mempromote sekolah sendiri dalam blog pulak , haha . so , pada 4.1.2012 , i will back to school . kbai :D

#kenangan 2011 amat bermakna bagi aku :)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja