You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
i'm write .
Monday, December 26, 2011 | 12/26/2011 02:13:00 PM | 2 comments

Assalamualaikum , halu . seperti biasa pertanyaan yang selalu aku tanya . korang sehat ? mesti la sehat kan ? ishh   , tak dak pertanyaan lain ka aku nak tanya .. ok , aku tanya pertanyaan lain pulak . hurm . korang makan dah ? mandi dah ? duk buad apa ? haa , sekali aku tanya macam tu . haihh , aku hari neh agak buhsan untuk menaip . aku pun taktau aku taip apa , haha . tak lawak kan ? kfine . hari neh aku luah apa yang terpendam dalam hati aku neh . cehh , macam orang putus cinta pulak kan ? alahai , tak la . aku cuma nak luah kan kat blog aku neh , sebab tiada teman untuk aku bercerita . cehh , besastra pulak ayat neh , hoho .

Neh special untuk awak ja tau . awak , sekarang neh awak dah berubah lagi . haihh , buhsan la dengan perangai awak tu . ok awak nak sangat macam neh , ok . sekarang neh awak jangan contact kite melalui fon sebab kite dalam perancangan nak humban fon kite dalam longkang , sebab pakai fon pun menyakitkan hati . kalau tengok ja fon tu teringat kat awak . and kalau kite online pastu awak pun online , awak jangan hantar chat dekat kite , sebab kite nak online dengan penuh ketenangan , kalau awak hantar jugak kite takut ada perasaan yang tak perlu ada , ada dalam diri kite neh . tak lama lagi kan nak sekolah , dalam masa tu awak jangan berdiri , bersemuka or saja nak tayang muka awak depan kite sebab macam kite cakap kite tak nak perasaan yang tak sepatutnya ada dalam diri kite ada dan terus membuak buak .. so harap awak faham . awak nak kata kite neh kejam ? so ? kesah ka kite ? awak yang ajar kite untuk jadi kejam . malah kite buleh jadi lebih kejam lagi dari tu , tu semua disebab kan perangai buad taktau awak tu . so , think what i'm write . sebelum benda yang awak tak nak jadi , terjadi . mybe kalau awak baca semua neh , awak akan cakap ' eleh , minah neh kerek or whatever ' lagi sekali kesah ka kite dengan semua tu , ekod awak la ok ? harap maklum semaklum maklumnya :)

#awak yang special tu , awak sedar tak awak berubah . puiihh , benci kite dengan perubahan awak tu -..-

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja