You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
OMBAK RINDU , wahhh :')
Friday, December 2, 2011 | 12/02/2011 08:41:00 PM | 0 comments
Assalamualaikum , hello . sehad tak semua neh ? harap harap sehad ehh ? mesti la sehad kan ? korang kan pandai jaga kesihatan . aku tak sehad sikid , maklum la sakid hati . haha . ok ok , nak bagitau neh . tadi kan , kan , kan , ahaha . tadi kan , ehh banyak pulak kan aku neh , nak kena lempang kod , ahaha . ok , tadi kan aku keluar tengok wayang .. nak tau cerita pa ? Ombak Rindu la , neh neh tengok kat bawah neh .

korang dah tengok belum cerita neh ? mesti ada yang tengok dah and ada yang baru nak tengok kan ? yang tengok dah tu , mesti la tau cerita dia macam mana . perghh , buad kita mengalir air mata kod .. best gila . aku dah la tengah sedih , tengok pulak cerita neh .. memang Suupperr sedih la , haha .. aku macam nak tengok lagi ja .. bagi sesiapa yang tak tengok lagi , p tengok cepat . memang best la aku cakap , tambah tambah Aaron Aziz berlakon , memang sweet ja wehh .. ahaha , gediks pulak :D

#actually , aku nak promote nehh .. biasa la , kan Aaron Aziz berlakon .. dan aku jeles tengok dia belakon cerita nehh -.-

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja