You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
rasa takut -..-
Wednesday, December 14, 2011 | 12/14/2011 07:03:00 PM | 0 comments

Asslamualaikum , hola . lama tak mengupdate aihh , sorry la awak , kite tak dak idea time tu  , sekarang dah ada , hoho . aku memang suka gedik sorang sorang :) haa , lama rasa nya aku tak tanya khabar hampa ? heyy , sayang sayang kite , sehad tak neh ? tak sehad makan ubat tau , wajib makan , kalau tak makan tak dapat kiss nanti #sapa pun tak teringin -.- ok , sekarang neh aku dah mula rasa takut , takut sebab apa ? takut la , minggu depan nak ambik result . wehh , result PMR kan ? ya Allah , macam macam perasaan dah bercampur dalam diri aku , dah sebati agak nya , haha . aku takut nak tau result tu , takut gila tau dak . sapa la tak takut kan ? macam macam aku pikir , aku takut salah satu mata pelajaran tak lulus ja . yang paling aku takut , Sejarah , err . takut tak lulus ja neh , dah la aku lemah selemah lemah nya , tak terdaya nak tau , sama ada A , B , C , D atau pun tak dijangka jangka E . OMK ! mintak mintak , huruf E dah tak dak nak letak kat result aku tuh . haha  .. dengar khabar nya , result PMR keluar 22-12 neh , betui tak ? aku pun tau dari facebook tu haa , dari mana lagi . nak harap member member bagitau , bukan nak bagitau , lagi duk tanya aku ada la , haih .

#btw , good luck untuk budak budak PMR yang nak ambik result tu , pesanan khas dari aku :) kbai .

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja