You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
result -..-
Thursday, December 22, 2011 | 12/22/2011 04:35:00 PM | 2 comments

Assalamualaikum , hey hello and hai . lama tak update blog comot aku neh .. aku tak dak kat rumah , nak update macam mana . pegi rumah kak ipar , so tinggal la facebook and blog aku neh beberapa hari , agak rindu la :') haa , sebelum terlupa . awak awak semua sehat tak ? tak sehat eh ? kenapa awak ? pegi makan ubat ok , nanti ok la tu :) nak tanya neh , macam mana dengan result PMR korang ? sila inform dekat aku . aku nak ucap taniah neh , hoho . mesti semua straight A kankan ? aku ucap Taaniaaahhh  kat korang nah . tak sia sia belajar sampai tiga tahun dapat jugak straight A kan ? 
hm , time nak ambik result tadi punya la takut , bukan takut tengok muka cikgu ka apa . takut fail ja . then , lepas lepas dapat result , perghh . tak dak fail , hati manyak gumbira . and tak dak D , lagi gumbira . tapi hati manyak sedih sebab tak dak A . kesian kan kan ? takpa , aku redha dah dengan keputusan tuh . and aku bersyukur gila sebab tak fail .. yang tak dak A tapi lulus , aku ucapkan Taniah kat korang . aku yang cukup cukup makan neh pun , dapat gak ucapan taniah , sangat bermakna bagi aku tuh , haha . and tak lupa jugak kat korang yang tak lulus tu . kita gagal sekali bukan bererti kita gagal selamanya kan ? so , berusaha la lagi . SPM duk tunggu lagi ken ? ok lah . bai :)

#kredit habis sebab membalas mesej orang yang duk tanya pasai result aku , dapat 8A tak kalut la , haihh -..-'

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja