You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
SAYA BLOGGER GADIS MELAYU
Friday, December 9, 2011 | 12/09/2011 11:57:00 PM | 0 comments
klik banner untuk tau lebih lanjut :D


Assalamualaikum , hey hey . apa khabar semua ? lama la tak story story dengan korang kan ? lama aku tak post entry gempak gempak dalam nehh , haha . ok aku perasan ja ;D aku kena tag la dengan sorang blogger neh , aku taktau nama pa , sebab baru kenai ja , hoho . klik sini kalau nak tau . :) korang jom la join , untuk blogger perempuan sahaja ! sebelum tu jom tengok syarat-syarat nya :D

  1. buat satu entry bertajuk : SAYA BLOGGER GADIS MELAYU.
  2. letakkan banner di atas dan linkkan ke entry ni... 
  3. tag rakan-rakan blogger kamoo yang lain... terpulang nak tag berapa orang...(gadis melayu ye...bukan teruna melayu...hehhee:p)
  4. copy & paste url entry anda di ruang komen entry ini...
  5. expired date??? ayu akan expand sehingga 31/12/2011...lama giler kan...hehehe...
so aku nak tag :

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja