You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
tak dak perasaan ehh ?
Saturday, December 10, 2011 | 12/10/2011 06:02:00 PM | 2 comments
Assalamualaikum , hello . lama gila aku tak menaip sambil sambil story mory dengan hampa kankan ? and tak lupa lama tak post entry yang gempak gempak kan ? ehh .. aku perasan ja , opss :D . ok , sebelum memulakan perjalanan cerita , aku nak tanya , hampa sehad tak nehh ? sekarang musim hujan , kod  kod la ada yang demam kan ? kalau ada , makan ubat nah . nanti sakid , tak buleh nak baca entry entry kat blog kite nehh , hoho . can i start now ? haha , bajet speaking pulak minah neh , maju dah . hampa kena paham :)
sebelum tu aku nak tanya , hampa pernah bercinta tak ? bohong sangat la kalau tak penah . kalau tak pernah tu , dia terselamat la dari sakid hati .. kalau yang selalu sangat bercinta tu hampa pernah la rasa sakid hati macam mana ken ? ok ok , tak la bagi pendapat aku la kan , lelaki neh memang tak dak perasaan kod noh ? tak la , deret duk bagi hati pumpuan sakid ja , dia ingat kita neh macam dia kod , tak dak perasaan .. aku cakap neh , bukan aku kata kat semua orang lelaki , tapii .. sesetengah .. ingat tau wahai lelaki yang baca entry neh or yang tak baca pun , aku tak cakap kat hampa pun , aku cakap sesetengah ja . tapi kalau hampa marah aku jugak , mesti terasa la tuh . ' sapa makan cili , dia la yang terasa pedas nya ' :D . ok , aku cakap pun bukan ekod suka mulut aku ja , aku cakap berdasarkan pengalaman aku nehh . understand ? dapat tangkap tak apa aku cakap neh , ehh cakap pulak . apa yang aku tulis nehh ? dapat ? ok , good :)
kebanyakkan lelaki macam tuh la , tapi aku tau laki neh sebenarnya depa baik , tapi mungkin kaum hawa yang mula sakidkan hati diorang sebab tu diorang jadi orang yang takdak perasaan .. haha , dalam hal nehh aku tak salahkan kaum hawa mahupun kaum adam .. ekod hati masing kankan ? ok la , aku malaih nak berpuitis banyak banyak , satgi jadi rusuhan pulak dalam blog aku nehh , tak pasai pasai ja .. kbai ;D

#sebelum tu aku nak mintak maaf untuk sapa sapa yang terasa :) i'm sorry dear :D , selamat beriadah ehh ^^

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja