You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
tak salah kan ?
Monday, December 26, 2011 | 12/26/2011 07:09:00 PM | 4 comments

Assalamualaikum , hoi hoi . buad gapo ? haha , pecakapan aku pelik kankan ? rajin pulak aku meng-update hari neh kan ? biasa la nak manja manja dengan blog kesayangan aku neh a.k.a Boyfiee baru , hoho . sebab ada Boyfiee manusia pun buad taktau jep , baik cari Boyfiee blog , haha .. tujuaan aku post petang petang yang dah nak senja neh sebab nak bagitau follow aku meningkat . whooo , aku memang suka buad syok , harap maklum akak akak dan abang abang sekalian :) macam mana buleh meningkat ? neh la nak cerita neh . sekarang neh aku rajin meningjau blog orang then tinggal jejak kat blog diorang . mybe dari situ .. actually aku pun bukan tau sangat kenapa la follow aku meningkat . haha .. and actually tak la sampai  beribu ribu or berjuta juta orang follow aku . tapi memang memuas kan aku .
Assalamualaikum follower , kite nak ucap thankyou banyak banyak kat korang semua sebab rajin and sudi mengfollow blog kite yang tak seberapa neh .. even , blog neh comot macam tuan dia . korang sudi menterjah dengan senyuman terukir di babyface korang tu kan ? I very very appreciate that . so , kite harap korang support la blog neh , haha . macam la blog neh blog artis nak mintak support bagai . tak la just kidding . gurau senda petang petang macam neh kan ? kbai ;D

#maap la , jasa baik korang hanya terbalas melalui entry neh , harap korang menghargai yaw :) and entry aku lari tajuk , hehe ;D

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja