You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
what ? i'm bored -.-
Saturday, December 24, 2011 | 12/24/2011 04:18:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum . aku mulakan dengan Bismillahirahmanirahim :) petang semua , haha .. neh duk tengah buad pa ? mesti tengah mencekik nasi kenduri la tu , haha .. hari neh kn sabtu . takpa takpa makan dulu nanti sambung la balik baca entry aku yang tak bapa nak meletup neh kan ? anyway , sehat tak neh . uihh , mesti la sehat kan ? siap buleh menari lagi , kira sehat sangat la neh kankan ? tapi mybe setengah pembaca setia blog aku neh sakit , kalau sakit makan la ubat ye , haha . eh sebelum tu , ada ka orang yang setia membaca blog aku neh ? kalau ada , angkat sebelah kening , haha . wahh , ramai nya orang angkat , haha . ok perasaan ja .. back to our topic .. 
nak bagitau korang satu rahsia neh , jangan bagitau orang lain tau tau . sebenar benar nya , aku kan ... aku kan .. buhsan la , haha .. terkena sudah , padan muka . ok tak lawak kan , biar aku gelak sorang sorang . hoho ..
hari neh aku not in mood . sebab ada sorang hamba Allah neh , haihh . menyakit kan hati betui .. aku terus terang aku benci dia woiii . herr . fedup betui kenai mamat buaya macam tu tau tak . baik aku kawan dengan kura-kura daripada buaya darat macam tu .. kan kan ? awok semua , betul tak apa kite cakap , hoho .. puihhh , aku benci hang weh . kbai .

#tiada kaitan dengan hidup atau mati seseorang . ini berkaitan dengan perasaan , haha .. ayat aku puitis kankan ? ^^

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja