You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
1st Header Awesome New Year Giveaway By Ain.
Friday, January 27, 2012 | 1/27/2012 04:45:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum.. Hi. Sehat tak? Tak sehat makan ubat tau. Nanti melarat pulak kan? Ok, aku rindu sesangat sangat kat blog aku neh. Hari nehh aku nak join satu Contest yang disediakan oleh Ain.. Actually, aku bukan kena tag or apa apa, tapi dijemput untuk join. Andd kebetulan aku pun tak buat apa apa. So, aku join. Meh-meh kita tengok rules dia dulu.


Term
  •  Bewarganegara Malaysia .
  • Make satu header yang cantik dan mestilah ditulis di situ 'Nurul Farain' kalau mahu tambah apa-2 perkataan boleh sahaja.-wajib-
  • Wajib ada belog . 
  • Wajib follow belog Ain & untuk mengetahui Info selanjutnya.
  • Make satu entry yang bertajuk '1st Header Awesome New Year Giveaway By Ain'. -wajib-
  • Takpayah tag , cuma promote je contest ini. 
  •  Wajib like fanpages Ain &  untuk mengetahui perkembangan selanjutnya.
  • Wajib like fanpage sponsor , wajib follow blog sponsor dan wajib add facebook sponsor. -wajib-
  • beri link post awak atau link blog awak dan letakkan link itu ke ruangan komen.

Ok, dah tengok? Senang ja term dia. Nah neh dia header yang disediakan oleh aku. Hoho.
Simple and transparent. Sorry kalau tak lawa :) Done!

Nak join klik sini

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja