You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Happy :D
Saturday, January 21, 2012 | 1/21/2012 02:05:00 PM | 7 comments
Assalamualaikum, hai hai. Rindu nya dekat blog kesayangan aku neh.. Korang mesti rindu kan entry entry aku kan. Cehwahh, perasan pulak minah neh ken? -.- Tapi sebenarnya nya, korang rindu tak? Sila jawab rindu ok, tidak aku tak kasi gula gula kat korang, haha. Lama aku tak update blog neh, dah berhabuk setengah incin dah. Haha, maklum la, aku kan pelajar Tingkatan Empat. Perlukan masa untuk belajar sebab tahun depan aku kan nak jadi mangsa SPM. Puihh, serius aku cakap aku takod dengan SPM. Dia menyeram kan aku. Ok dah dah, tak payah cerita pasai perkataan SPM tu. Takod -.- Orite, korang sehat tak? Tak sehat eh? Kite geng la. Aku pun tak bapa nak sehat dua tiga hari neh. Kejap sehat kejap tak.. Tak paham betui..
Sebelum baca entry neh, mesti tengok tajuk dulu kan? Wahh, Siti Fatimah, tengah happy la. Agak agak, kenapa la kankan? And agak agak la, sapa la yang telah menghappy kan aku? Cuba la teka siapakah gerangan orang yang telah menghappy kan aku tu. Haha, orang nya ialah.... Siapa lagi kalau bukan Hero kesayangan aku. Dia la, yang buat aku happy. Kenapa? Sebab semalam, aku bergayut dengan dia. Wehh, best gila. Terlepas gila sengsara rindu aku kat dia.. Best cakap dengan dia, and best dapat ejek dia. Hihi, jahat tak aku. :)

Awak! Awak! Thankyou eh sebab gadai kan kredit awak untuk call kite. Auww, kite sangat sangat hargai. Tapi kite pelik, time kite cakap pastu kredit awak habis. Lepas tu awak call lagi, datang mana kredit tu. Magik lah.. Bila kite tanya, awak cakap adalah. Eleh, nak rahsia rahsia pulak. Tapi apa apa pun, kite happy sangat bila cakap dengan awak. Awak suka ejek kite gemuk kan? Haha, awak pun sama, debab. Hihi. Awak pun janji dengan kite tak nak curang curang kan? Kite harap jangan janji dimulut saja ok.. Kite saaayyyanngg awak sangat sangat! Harap awak pun sama ok :)

#Gedikss kankan? Haha, nak buad macam mana, tak buleh kawal dah. Hhi. Kbai :)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja