You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Hi Ahad ^^
Sunday, January 15, 2012 | 1/15/2012 05:28:00 PM | 0 comments
Assalamualaikum. Hai, hello, hey. Aku kembali mengupdate. Awak! Awak sehat? Sehat eh? Dah makan ubat  le tu kankan? Ok, bagus bagus. Hari neh tak dak apa yang aku nak cerita. No topic ok. Just nak cakap Hai Ahad. Hari neh ahad kan? Alahai, kejap ja cuti. Besok aku kembali menjadi budak sekolah. Kalau budak hostel, kembali pulang ke hostel, padan muka. Buuu, haha. Jahat tak aku? Hihi.. Kalau besok dah sekolah, bermakna aku kena la biar kan blog aku neh. Nanti tunggu cuti baru buleh update. Yala, kalau time sekolah, aku cukup cukup malas nak on ini blog dan online facebook. Haha. So, sesiapa yang melawat blog aku neh. Korang tinggal la jejak kat shout box aku tuh. Nanti aku buleh terjah blog korang balik. Ok, that's all. Selamat bersekolah. Hoho, macam baru nak start sekolah la pulak. ^^

#OMaiiGoatt. Homework tak siap. Alamakk!! >-<

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja