You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
New Year MEGA GIVEAWAY 2012 blog nemomimosh
Sunday, January 8, 2012 | 1/08/2012 01:59:00 PM | 1 comments
Assalamualaikum, hai. Lama kan aku tak update blog bucuk aku neh, haha. Semenjak start sekolah neh, semagat nak online dah tak bapa nak ada la. Dengan p sekolah pun dah tak dak semangat. Dulu sebelum sekolah, semangat sangat. Neh dah pegi, tak dak semangat balik dah. Benci pun ada kadang kadang, haha. Ok, tutup pasal sekolah -,- takmau cerita dah. Entry hari neh, aku nak join satu GA. Actually, aku ditag oleh Kak Eyra. Sepanjang aku tak jenguk tengok blog aku neh. Kak Eyra banyak tag aku. Sorry sangat sangat aku tak buleh join. Neh pun aku ambik sikit masa nak join. Jom kita tengok :)

Syarat-syarat nya :-

1. Sila buat satu entri mengenai giveaway ini dan tampal banner kat atas dalam entri uols. (Nak copy paste pon takpe asalkan uols kepochi kat belog uols)
2. Jangan lupa link kan sekali banner di atas ke belog Nemomimosh. 
3. Tag 3 orang kawan. Sila maklumkan kat diorang yang diorang dah di tag.
4. Dah selesai semua, sila tinggalkan komen kat entri ini dan sila isi maklumat yang diperlukan :
URL Link : ________________________ (Link entri yang uols buat pasal giveaway ni)
 GA neh ada hadiah la. Hadiah dia menarik gila. Jom jom tengok :)
Cantik kan beg beg kat atas tu. Menarik minat aku, haha. Aku paling suka beg nombor 6 dengan 10 :)
And now, aku nak tag :-


Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja