You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
petang semua ^^
Monday, January 2, 2012 | 1/02/2012 06:25:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum, hai awak nak ngorat buleh? haha.. Yess, sejak sejak nak sekolah neh, penyakit gedik aku makin menjadi jadi, hoho.. Gedik nak buad kerja sekolah kod, haha.. Ok, korang sehat? Mesti sehat sangat sangat kan? Kan dah tahun baru, tak kan penyakit tahun lepas pun tak sehat sehat lagi kod? Mustahil kan?
Sebenarnya, petang petang macam neh aku bosan, haha.. Taktau nak buad apa. Nak text orang, sapa pun tak sudi, haha.. Nak baca buku pun, buku tak dapat lagi.. Cehh, nak buad rajin pulok.. hehe. So, kita cerita la apa pun kan kan kan?
Ok, kemarin 1.1.2012 kan? Korang pegi mana? Mesti ada yang keluar dengan member, tak pun keluar dengan family kan kan kan? Kalau aku, kemarin aku keluar dengan family, kan 1 haribulan, semua pakat cuti, so kami pun rancang la nak keluar.. Actually, nak keluar 31.12, tapi tak jadi. So, yang jadi nya 1.1.2011, kebetulan tahun baru.. Abang aku la, nak belanja kami makan. Nak belanja lama dah, tak jadi jadi.. Kemarin yang jadi. Lepas makan, kami rancang nak pegi pesta.. Kebetulan, kami dah ada kat penang.. Dah pegi tu, Ya Allah, punya sesak, paham paham la, last.. Orang pun ramai gila la, last last sebab orang ramai, kami tak jadi pegi -.-
Aku punya sedih la, haha.. Buat teruk pulak, haha.. Then, kak aku call, ajak abang ajak pegi Padang Kota lama. So, apa lagi, pegi lepak sana la.. Lepak sana ok gak.. Orang ramai jugak.. Lepas lepak, kami balik.. Sampai rumah dalam pukul12 lebih macam tu..
Memang best keluar dengan family neh, haha.. Tambah tambah anak menakan aku, jumpa geng, memang sakan la.. Tu la serba sedikit cerita yang buleh aku cerita, haha.. Sikit pun tak best kan? Ok, sila best kan diri anda, tidak aku tampaq sat g, haha.. Kbai :)

#Ok, aku tau entry yang tak Menarik kan? Alaa, tak kesah.. Korang cerita pulak kemarin korang pegi mana? letak link ok :)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja