You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
Rindu la :)
Sunday, January 8, 2012 | 1/08/2012 03:08:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum. Hai awak, awak dan awak. Lama awak tak jenguk blog bucuk kite neh kan? Maklum la, lama tinggal blog kite sampai tak sempat nak sembur pewangi, haha. Dah tu, berhabuk gila. Setebal kamus dewan bahasa dan pustaka dah neh, haha. Nampak sangat tipu kan kan? Ya, memang pun. Entry hari neh, tak berkaitan dengan apa pun, sekadar nak lepas rindu yang tersangat sangat kat blog kesayangan aku neh tak pun dikenali Boyfiee aku neh.
Sekolah dah start kan Rabu lepas. First day, semangat gila weh. Bukan semangat pa, kan semua nya bau kedai lagi. Apa lagi semangat sangat la. Dah pegi sekolah, yang pasal kelas yang membuad kan aku menjadi tidak semangat LANSUNG! puihh, kelas kena rombak sampai sampai membe aku pun kena rombak p kelas lain. Wehh, aku tak suka la, duduk aku dalam kelas tu dengan membe satu kepala dengan aku tak dak bersama dengan aku. Maksud aku, bukan aku nak ekod kawan. Dak! Kalau tak dak membe tak bapa nak ada semangat la nak belajar. Membe pun penting kan? Tu yang aku pikir, sekolah aku tu macam semak ja, haha. Semak dengan budak baru, haha. Jahat kan aku. haha. Actually, aku dapat kelas Akaun, Perdagangan dan Seni. Aku macam tak yakin ja aku buleh ambik akaun. Haha, sesiapa nak tanya neh, akaun susah tak? haha. Dah tu seni pulak, aku bukan reti lukis pun, haha.
Ok, dah dah dah. Aku tak mau cerita pasal sekolah.. Sakit kepala, haha. Actually kan, kan , kan. Hehe, banyak ja kan aku, haha. Tak,aku merindui sesorang. Cehwahh, haha. Serius la, aku rindu Boyfiee aku, Boyfiee pertama aku, blog neh yang kedua. Haha. Tahun neh, tak sama kelas la, agak sedih la. Haha. Nak sedih sedih pulak aku neh. Ok stop kat sini dulu eh :) Bai.

# Awak yang kite sayang, kite rindu awak :) Awak rindu kite jugak kan? Jangan tipu ok, kite tau. hihi :)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja