You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Sekolah -,-
Saturday, January 14, 2012 | 1/14/2012 05:19:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum. Hi blogger blogger . Ohh, sebelum terlupa apa khabar? Awak, awak dan awak yang baca blog kite neh sehad takk? Tak sehad? Kesian awak. Pegi la makan ubat atau pun nak kite yang suap? Hihi, ngada ngada kan? Puihh, hari neh Sabtu. Ya, cuti sekolah. Perghh, bosan bosan. Wahai, bosan. Kenapa hang tak buleh pegi main jauh jauh, setiap kali cuti mesti hang kena ada dalam rutin harian aku neh. Sepak kang. Cehwahh, macam la wujud. Hoho.. Ok, aku taktau aku duk mengarut apa..
Ok, let's start. Aku nak tanya neh, seminggu lebih sekolah bermula. Apa macam? Best tak? Bagi budak yang pegi sekolah teknik, apa macam? Dah jumpa kawan baru belum? Mesti dah ramai kawan baru kan? Kalau jumpa kawan baru laki, meh la bagi kenal kenal kan dengan aku neh. Haha, Fatimah! Stop it! Hang nak mampus dengan buah hati hang ka? Hihi. Just kidding lol.
Bagi aku, sekolah? Alaa, tempat kita belajar, bukan nya theme park kan? Hihi. Minggu neh paling banyak cikgu bagi aku homework. Cikgu, tau la saya rajin, tak kan banyak neh ja kod? Bagi la banyak lagi -,- Perghh, penat penat. Dah la balik sekolah pun agak lewat. Tunggu bus lagi, sampai sampai rumah bommm atas katil, letih beb. Tak macam dulu, balik sekolah dan jugak online, sekarang! Bukan lagi masa untuk aku online. Cehwahh, puitis beb. Biasa, aku kan suka bagi ayat yang puitis puitis. Haha. Dannn kadang kadang aku jeles dengan budak kelas lain. Diorang balik awal, keja sekolah. Tak banyak macam aku. Budak akaun memang macam neh eh? Kfoiine. Bai --'

#Wehh! Entry skema. Haha.. Thankyou jadi stalker blog aku yang skema :) Yaa, I'm appreciate that :D

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja