You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
you know what? -..-
Sunday, January 22, 2012 | 1/22/2012 07:13:00 PM | 6 comments


Assalamualaikum. Hai awak! Sehat tak? Actually, hari neh takdak mood lansung nak update update neh. Disebabkan perasaan sedih sedang membuak buak dalam hati neh, memaksa aku melepaskan rasa sedih kat blog buruk aku neh. Ok, punca aku sedih neh. About someone yang............. Arghh, tak buleh nak teruskan la. Ia membabitkan orang lain. Ok, tujuan aku update entry neh, aku nak bagitau yang hati aku berkecai kecai gila. And for someone tu, Taniah eh. Anda sangat sangat la kejam buad kami macam neh! Congrats for you Boy!! I'm totally hate you! Thankyou :/

#For Girl yang bagitau kite. Thanks and kite tak marah awak :')

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja