You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Awesome First Giveaway by Lysa and Fieka
Saturday, February 4, 2012 | 2/04/2012 07:48:00 PM | 2 comments
Greeting Text

Hi blog tersayang. Tak lupa juga kat stalker-stalker blog aku neh. Hi! Hello! Sehat tak? Seminggu tak tanya korang sihat ka tak. Alala, buat masa neh aku takdak ideal nak story mory. Untuk hari neh, aku nak join satu GA. Yaa, GA. Kena tag la, apa lagi. Thanks untuk orang yang tag aku. Aku menghargai :) Ok. Let's begin ^^

http://i.imgur.com/N8Sa6.gif
 Setiap GA mesti ada syarat. Jom tengok syarat-syarat GA neh :-
  • WAJIB follow blog Lysa and Fieka ( senang nak tahu perkembangan GA )
  • Lelaki dan perempuan dibenarkan
  • Malaysian only.
  • WAJIB letak banner and buad post yg bertajuk " Awesome First Giveaway by Lysa and Fieka " 
  • Linkkan banner terus ke entry GA Lysa atau Fieka
  • WAJIB like churpchurp lysa.
  • Linkkan post korang kat comment entry Lysa if dari blog Lysa and comment entry Fieka if dari blog Fieka * Di CBOX TAK DITERIMA *
  • Pastikan URL post korang betul. URL macam nih " http://momodomowinky.blogspot.com " tidak akan diterima dan DIBATALKAN terus !
  • WAJIB LIKE // FOLLOW fanpage sponsor 
  • Tag 2 orang dan pastikan mereka tahu pasal GA nih. 
  • Tiada sesi mengundi tapi akan diadili oleh MR.RANDOM.ORG :) Biar adil !
Sebelum tu, senarai SPONSER WAJIB like/add/follow.

Dengar kata hadiah-hadiah pun menarik. Tapi agak misteri sikit. Jom kita join ramai-ramai GA neh. Jom! Jom! Nak join klik sini JOIN!

Aku nak taggg.. Ehh, sapa eh? Hmm, haaa..


Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja