You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Contest: I am Malaysian Cool Blogger By Khairina Hairuddin
Friday, February 17, 2012 | 2/17/2012 05:12:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum. Hi. Lama kan aku menghilang dalam dunia blogger neh. Bukan stop ok. Cuma aku busy dengan homework homework dann homework. Alaa, pelajar cemerlang kan? Standart la. Ok perasan. Dah-dah, tkmau ceta banyak-banyak. Kalau rindu aku, nanti aku post entry ok. Jangan risau darling darling aku. Cehwahh, haha. Ok, entry hari neh nak join contest. And of course aku kena tag. Hihihi. Actually, lama jugak tak join contest. Ok let's begin. Mula kan dengan ' Bismillahhirahmanirrahim '


Cara-cara join contest neh.
 Like Fanpages Blog khairina. ' When the Sun goes down ' (wajib)
♥ Follow blog Khairina Hairuddin (suka hati awak)
 Click Churp Churp khairina dekat sidebar, duit untuk pos kan hadiah.
 Buat satu entry.
 Anda hanya perlu letak banner yang dirrect link ke contest ini
♥ Tag tiga orang rakan anda, pastikan mereka tahu.
 Sudah siap ? Berikan link post di comment entry ini.

Nak tau lebih lanjut. Klik SINI ok. Hadiah. Takpayah cakap la, menarik. Like! like!
And aku nak tagg..


Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja