You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Free myself.
Saturday, February 18, 2012 | 2/18/2012 04:39:00 PM | 2 comments

Assalamualaikum. Hi. Alahaii, rindu nya dekat hang blog. Hang rindu aku tak? Sorry aku abaikan hang. Well aku kan budak sekolah dan akan merangkap menjadi SPM victims. Oh, no! Taknak cerita pasai benda yag ada huruf S, P, dan M -.- Ok. Annoying kan? Abaikan ja. So, lama tak tanya khabar kankan? Korang sehat tak? Tengah buat apa? Makan tak lagi? Mandi belom? Tak keluar ka? Alaaaaa, dah buat korang macam kauter pertanyaan pulak kan? Tak la, cuma aku teramat rindu kan blog dan taklupa la rindu korang jugak. Actually, korang rindu aku? Tak? Kejam la korang neh. Lolx. Mukadimah yang mengarut. (Y)

Banyak cerita aku nak cerita kat korang neh. Tapii kan, taktau nak start dari mana? Hahaha.. Ok. Taklawak kan? Fine :/ Actually, korang nak tau tak? Alhamdulillah aku dapat seorang lagi anak menakan.Kak ipar aku selamat melahirkan seorang anak. Ehh, bukan melahirkan secara normal. Tapi operation. Kesian kan? Aku yang tengok pun kesian gila bangang ah. Lagipun baby dalam perut tu pun taksampai masa dia lagi nak keluar. Tengok, tengok kena operation. Last-last baby masuk ICU, sebab kena jangkitan apa ntah. Alaaaa. Kesiann baby tu. Aku just panggil baby sebab nama pun abang aku tak bagi-bagi lagi. Maklum la dia agak kelam kabut dengan anak and bini dia kat hospital. Kesian jugak kat dia. Tapi kesian jugak kat aku, kena jadi babysitter anak-anak dia yang Ya Allah! Tak dengar cakap. -.- Tapi sekarang Alhamdulillah dah sihat dah budak kecik comei tu. Mak dia dah boleh balik petang neh, tapi dia tak boleh balik lagi. Aku dah la tak tengok-tengok lagi muka dia. Tengok dalam phone mana nak best kan? Tak puas ah.

Actually minggu lepas homework banyak gila. Kenapa la cikgu suka bagi kita homework yang banyak? Alahaii, hang neh Fatimah oii tanya soalan bodoh. Terang-terang la cikgu nak kita pandai kan? Tapii, aku cukup-cukup malaih nak buat. Hahaha. Neh la contoh ' pelajar cemerlang ' yer tuan-tuan dan puan-puan. Hihi. Alaaa, mai time aku rajin. Sat ja boleh habih homework tu. Tapii mai time kemalasan aku melanda, buat pun sat-sat. Tak sampai setengah jam. Hahaha. Weii-weii. Tengok tak lagi title kat ataih tu? Apa kejadah nya aku cerita lari tajuk. Alaaaa, saja buat saspen wei. Hahaha. Tapii, by the way I'm free myself for thinking about that boy! Alahaaii, panjang ular sawa entry aku neh. Hahaha. Baca dengan sabar ok? Ok la. Muahhh kiri muahhh kanan. Bai ^^'

#mengubat rindu aku lepas taip entry neh. Blog! Aku sayang hang tau tau! *senyum kambing*

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja