You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Jatuh cinta. Maiigoat!
Saturday, February 25, 2012 | 2/25/2012 06:08:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Sunat memberi salam tapi wajib menjawab nya. So, apa lagi jawab la Salam tu awok. Betol tak apa kite cakap ni? Betol? Yeahhh ^_______________^ Ok, sedar kan lama aku tak hupdate blog ni. Weii, sumpah aku cakap. Rindu ahh. Button new post pun aku tak nampak disebabkan habuk bertimbun-timbun. Ok, aku tipu .____. How are you guys? Sihat tak? Sekarang ni musim bercampur kalau korang perasan. Kejap panas kejap hujan. Tengok ja panas, tapi air turun dari langit, tanda nya apa? Hujan la kan? Ok, goooooddd sayang-sayang aku ni. Orite mukadimah yang panjang? Tak panjang? Lol. Kisah pulak aku?

Last post yang aku post kat blog awesome ni, ok perasan lagi -..- Yang bertarikh 18 Februari 2012. Alahhh, baru seminggu aku tak hupdate blog ni dah meroyan nak hupdate pulak. Hahha, standart blogger la kan? Ingat aku takdak perasaan ka apa, aku pun ada beb, perasaan rindu terhadap blog yang dianggap sebagai kawan tapi bisu. Yesss, that's my blog. Ok, aku dah melencong berpusing roundboard mana dah neh.
-________-

Berbalik pada title. Lolz. Aku jatuh cinta lagi, tak sangka beb. Hey! Sorry sikit, takdak makna aku nak jatuh cinta nah. Aku dah padam perkataan jatuh cinta kepada seorang lelaki. Yaaa, aku dah padam buat sementara waktu. Ok tolak tepi yang tuu. Actually, aku dah jatuh cinta dengan anak menakan aku sendiri. Maiigoat! o__________o terkejut tak? Sila terkejut. Hahaha. Jatuh cinta bukan aku nak kawin dengan dia. Jatuh cinta sebab dia handsome tambah tambah tambah comei doee. Bodoh la aku kalau aku cakap dia tak comei. Hahha.

Muhammad Adam Mikhail nama diberi. Indah sungguh nama dia. Berkaitan dengan nama Nabi dan juga Malaikat. Semoga dia menjadi seorang anak yang solehah. Amin! Nak tengok gambar dia? Satu gambar ja aku boleh pamerkan. Gambar dia limited sikit, hahaha. Bajet artis pulak -__- Silaa bulatkan mata anda tengok gambar di bawah ni dengan gaya terpegun ^__________^

 Ok. Comei tak? Comei tak? Comei kan? Itulah anak menakan kite awak! Untung aku, ibu dia berpantang kat rumah aku. Setiap masa aku boleh cium cium pipi lembut dia tu. Takdak sapa nak larang. Whoaa. Jangan jelly ok? Nak tengok dia, singgah rumah aku. ^_______^

Kehidupan aku semenjak berada di Tingkatan 4. Weii!! serius penat kod. Korang macam la taktau, homework dah terang terang cikgu bagi. Tak bagi sikit, dia bagi gila bapak banyak. Sampai tak terbuat aku
._______- Tapi not bad lah. Standart ah kan? Tak kan nak duk Form 1 ja. Kankan? Am I right? Ok. Apa aku dah merepek. Alahaii, Fatimah kadang-kadang dia begong sikit. ^___^' Ok, last but not least. Aku bosan beb ._____________________________. Kbai

#Adam Mikhail menyerikan hidup aku. Thanks baby boy! :)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja