You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Salam Maulidur Rasul.
Sunday, February 5, 2012 | 2/05/2012 07:14:00 PM | 1 comments
Greeting Text

Hey. You know what? I miss you so much.. You all rindu aku tak? Ok. Stop bertanya kan? Aku tau you all mesti  rindu aku kankan? Ohh yeahh! I'm appreciate it. So, you all macam mana? Sihat tak? Mesti sihat kan? Nak tau tak? Aku kurang sihat. Selesema, MaiiGoat sengau pulak. --' Mukadimah aku agak nonsense kan? Ok forget about that. 
Oh. Sebelum terlupa, aku nak ucapkan Salam Maulidur Rasul kepada seluruh umat Islam. Salam Maulidur Rasul! Marilah kita sama-sama berselawat keatas nabi junjungan kita Nabi Muhammad SAW. 


Sebelum tu, tadi korang pegi sambut Maulidur Rasul tak? mesti adaa kan? Aku tak pegi pun. Orang sambut Maulud. Aku sebok pegi jogging. Hahahaa, yaa. Joggng. Hey! Jangan la gelak. Aku nak amalkan gaya hidup sihat. Cehwahh. Hahaha. Habis lenguh-lenguh kaki-kaki aku neh. Actually dah dua hari aku start berjogging. Kan cuti sekolah. Bila sampai-sampai aku kat studium , aku rasa macam bangga dengan pakcik-pakcik dan makcik-makcik kat situ. Diorang yang dah tua still jogging. Kadang-kadang nampak macam diorang dah tak larat tapi still berjogging. Tabik gila lah. Bukan macam budak muda, pepagi buta tidurr ja. Bela badan.. Entah-entah sembahyang subuh pun tak buat pa. Hahaha. Tak tuduh ok, just cakap. Hihi. 

Cuti sekolah neh, korang tak pegi mana-mana ka? Korang kan kaki jalan. Haha. Untung la kalau dapat keluar dengan member kan? Aku jelly gila vavi laa.. Aku cuti ka tak cuti ka sama ja. Rumah la tempat aku. Terperap duapuluhempat jam.. Kadang-kadang member ajak keluar. Tapi mak mesti tak kasi punya lahh. Alaa, mak jeles le tu kankan? Haha. Aku rasa macam nak mogok ja. Hehe.. Makk bagi la ceq keluaq. Kalau takbagi taknak makan la macam nehh. Boleh macam tu. Hahha, nonsense betoi.

Sebelum cuti, I guess tak dak homework. Tapii, Ya Allahh. hambikkk kau. Cikgu bagi homework punya banyakkkk. Apa pun tak buat lagi. Buat baru satu subjek. Yang lain tengah duk menunggu. Homework oii. Tolong siap dengan sendirinya boleh tak? Aku tak larat nak buat. Tolong! Boleh la nahh. Hihi. Sebab aku tak update blog lama-lama, sebab homework la. Tapii takpa, aku sanggup berkorban demi masa depan. Cehwahh, ayat budak cemerlang neh wehh. Hey, hey sebelum aku berhenti menaip neh. Nak tau budak tuu kan. Tau tak sapa. Alaa, budak tu la. Have a new girlfriend. Whoaa. Buaya darat! Opss. Terasa ambikk! -.- Ok la, bai :)

#belom kena belom tau la awak! Dah kena baru ada akaii. Anyway tiada kaitan dengan hidup dan mati sesorang. Sekiann ^^'

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja