You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Eh awak! :3
Tuesday, May 22, 2012 | 5/22/2012 08:14:00 PM | 0 comments
Assalamualaikum warahmatuallah hiwabarakatuh.

Hi blog! Ya Allah rindu nya aku nak menaip. Rindu teramat sangat ni weii. Tak boleh nak ucap dengan kata-kata. Acehhh, buat dah ayat puitis tu. Bhahaha. Suka hati la kan, aku nak meroyan kat blog aku yang aku tinggal lamaaaaaaaaaaaa sangat-sangat. Memang lama la weii. Last update bulan Februari, sekarang dah bula apa? Mei kan? Memang lama ah. Aku pun tak jangka aku boleh tinggal blog ni sebegini lama. Hacummmm*gosok hidung* tengok! Habuk pun bermaharaja rela dah. Dia ingat tuan blog ni dah tak peduli kod. Sorry to say la habuk, aku bukan tinggal cuma takdak masa nak update jaa. Jangan nak ajak anak menantu hang kesini k? K aku pun taktau melalut apa ntah ni. Yang aku tau, aku rindu kat hang blogggg! Tapi memang tak jangka la kan, walaupun aku tinggal blog aku nii lama mana pun, tagboard aku tetap ada kunjungan. Memang peace(Y) la kat korang sebab sudi kunjung blog aku walaupun lama tak update. Alhamdulillah. Hmmm, mukadimah yang agak panjang. K agak ja, tak panjang pun :3 

Banyak gila story nak aku cerita kat blog aku nii. Sampai-sampai aku pun lupa. Ehh, jadi makcik pulak. Lol.  K, masih kenalkah korang dengan Adam Mikhail? Mesti la kenal dengan anak menakan aku yang alahaii comei sangat tu kan? Budak tu dah temebamam. Paham tak? Temebamam, hahaha. Tak paham la tu. Dia tembam sudah, memang gila tembam lah. Nak tengok gambar dia. Kejap aku letak k. *loading*
Tuuuu *tangan tunjuk gambar* comei kan sayang kite. Sapa kata tak, biasa makan batu? Tak? Ok aku tolong suapkan. Setiap kali dia balik rumah aku yang serbu pipi dia tu. Eeeee, geram aihh.
Setiap minggu menanti dia weii. Dia memang gila comei. Macam tak sabar nak tunggu dia besar, macam mana la kan?
Sudah sedia maklum yang aku dah single right? K, memang pun. Lepas kejadian yang aku takmau ingat tu, aku memang down sangat. Memang takmau dah couple ni wei. Serik rasanya. Tapii sejak-sejak aku kenai sorang mamat ni, aku punya semangat naik balik. Time tu mybe aku boleh anggap dia sebagai kawan. Bila kawan ambik berat pasal kawan dia apa korang rasa. Terasa sweet tu datang mencakar hati kita kan? Yaaa, tu yang aku rasa. Lama-lama perasaan sayang tu pulak datang. Haihh, gedik pulak sayang ni kan? Muahaha. Then, paham-paham la apa kejadian seterusnya. And sekarang aku rasa aku better bersama dia, dari bersama alien yang dah rempuh hati aku dengan perangai annoying dia tu. Ehh, terasa? Memang khas untuk awak lerr :) So, sekarang tak single lah. I have be taken with. K yang ni sensitif sikit. Dirahsiakan buat sementara waktu. Takmau orang tau, biarlah rahsia. Hahaha.

Weii! Dah penat ah aku taip. Aku stop sini dulu ah. Jangan risau aku takkan tinggal blog aku lama-lama. I'm promise (Y) Hahaha. Oh lupa nak bagitau, exam dah habih! Ehh, belom belom. Tinggal satu lagi paper. Paper Akaun -..- K, kena banyak study. Study la sangat kan? Aku memang suka watlek watpeace(Y)
Assalamualaikum. :)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja