You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Finally.
Monday, August 6, 2012 | 8/06/2012 01:13:00 PM | 0 comments
Assalamualaikum. Hi blogger. Ya Allah lama gila aku tak update blog ni. Last update bulan 5 taksilap. Ntah la aku pun lupa dah. Sebelum tu. Salam Nuzul Quran buat seluruh warga blogger dan seluruh umat Islam. Nasib la hari ni cuti. Aku memang tak berapa nak suka pegi sekolah hari Isnin. Balik lewat. Hehehehe. Haaaa, lama tak tanya khabar. Apa khabar? Sihat? Ok, alhamdulillah. Salam Ramadhan. Cena dengan puasa hampa semua? Masih penuh ka? Ataupun dah tinggal? Kalau bagi perempuan aku paham la. Tapi kalau laki? Ehh. Takmalu eh dengan budak-budak. Diorang boleh puasa penuh, kenapa korang takboleh. Duhh.

Actually, takdak apa yang perlu dibahaskan. Aku update ni sebab takmau la blog aku ni tenggelam macam tu ja. Tapi bagi followers aku yang taktau aku hilang mana. Aku ada, sekarang jarang gila nak tengok-tengok blog ni. Yang rajin Twitter dengan Facebook. Sebelum tu nak promote la skit Twitter aku. Nah https://twitter.com/SitiMeoww Acehh, ak bajet orang baca blog aku. Takpa la usaha tangga kejayaan. Cehh. Hahahha. *kelip kelip mata* 
Minggu ni hari Jumaat exam UP2. Memang la seminggu ja. Tapi, hurmm. Aku takut pulak nak hadapi exam tu. Haaa, for batch1997. Good luck for your trial. Sampai sini dulu la. Aku puasa, otak aku pun puasa. Sebab tu kering dengan ideal nak update. Sorry. xD Assalamualaikum. Bye.

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja