You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Bored -.-
Tuesday, January 24, 2012 | 1/24/2012 05:48:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum. Hi. Before I start. See my face -.- I'm so so bored. Ok. Apa khabar awak? Awak sehat? Awak dah makan? Awak dah mandi? Awak tengah buat apa? Ok, aku neh kuat bertanya. Yaa, i knew it. So, apa lagi jawab ja lah awak oii. Hihi.

So, hari neh korang pegi mana? Masih menyambut Chinese New Year kah? Haha. Ambuih ambuih sakan pulak. Mesti keluar jenjalan kan? Kan masing masing dapat cuti raya cina. Ehh ehh! sebelum tu, korang cuti berapa hari? 3 hari? 4 hari? Alala, sikit nya, kesian korang kankan? Hihi. Aku, sekali sekolah bagi cuti. Nahh, seminggu, haha. Alaa, standart la tu kan? Sekolah aku kan Satu Malaysia. Kau ada? Haha. Walawehh, dia buat syok. Haha.

Selama cuti sekolah 4 hari neh. Keja aku menghadap lappy. Yaa, lappy kesayangan den neh la. Bangun bangun on lappy then Facebook, Blog and paling tak sabar nak tengok Twitter. Yaa, sekarang aku layan Twitter. Ohh, tak percaya. Sila percaya ok? Thankyou. Ok. Stop! Actually, aku akan tinggal kan Facebook, Blog and my lovely Twitter selama dua hari. Alahai, baru dua hari la Cik Siti, bukan dua tahun. Yaa, memang pun. Taapii, nanti mesti rindu. Cehwahh.. Over pulak minah ci neh, haha.

Ok. Dah takdak topic nak dibicarakan. Untuk hari neh, yang ini saja yag buleh aku updatee ye :) Oh, sebelum aku terlupa. Dah tengok new Relationship, Scandel and Husband aku? Apa? Belum? Ok, pegi tengok sekarang! Tengok la betapa kacak nya mereka mereka tu. So jangan Jelly ok? Thankyouu.

#Tak perasan pulak, panjang jugak aku taipp. hoho. Kboi :)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja