You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
Segmen : Blogwalking + Follow By Hayati
Saturday, January 28, 2012 | 1/28/2012 06:02:00 PM | 2 comments
Greeting Text



Hi! Hi! Ok. For today aku nak join satu segmen. Yaa, segment. Neh pun ada orang jemput aku join. Alalala. Baik hati sungguh blogger-blogger neh kan? For Hayati. Thankyou sebab ajak join segmen awak nehh. Before that, korang sihat-sihat tak neh? Dah nak sekolah neh, harap-harap sihat la noh? Tak sihat nak p sekolah macam mana kankan? Ok. Jom kite tengok syarat untuk segmen neh.


Rules 
Follow blog aku (WAJIB)
Tekan 1 churp-churp (WAJIB)  
Follow aku di twitter (SUNAT) Hahah
Like fanpage facebook aku. (WAJIB)
Letk gmbr yg atas tu &buat entry tentang 'Segmen : Blogwalking +   Follow By Hayati'
Lepas dah buat entry letak link Segmen tu dekat kotk coment
Ok. Dah baca syarat kat atas tu? So, tak teringin ka nak join. Boleh kita kenal ramai lagi orang yang ada blog kan? And kita boleh blogwalking kat blog diorang. So, jom ramai-ramai join segmen neh :)
Nak join, klik ja banner kat atas tu ok? Baii..  

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja