You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
MaiiGadd.... Lamanya!
Tuesday, December 4, 2012 | 12/04/2012 04:23:00 PM | 0 comments
Assalamualaikum 

Hi, hello. Oh lamanya aku tak menaip ni. Ya Allah rasa tergagap-gagap pulak aku nak post entry ni. For the long long long time aku tak update ingat aku tak rindu dengan blog yang on the way nak usang ni. Of couse rindu gila ok! Tapi aku takdak masa nak menaip. Yelaaa. Masa yang ada pun untuk Twitter dan Facebook. Hahaha. Kesian blog ni. 4 bulan aku tak update. Memang lama ah. Dulu-dulu paling lama pun seminggu. Takpun 2 minggu. Sekarang ni? Sampai berbulan-bulan. Memang kesian la. XD Ni Twtter aku k. https://twitter.com/_SitiFaty promote jangan tk promote. XD

Memandangkan cuti sekolah dah bermula. Tu yang aku habiskan masa untuk kemaskinikan dan update entry baru. Kes bosan baru nak cari blog. Harhar. Eh? Mukadimah yang panjang tak melebihi 350 patah perkataan. Hahaha. So, apa khabar? Ada baik ka? Ada sihat ka? Kalau sakit tu mesti buas sangat tu, macam mana tak sakit kan? Tapi akhir-akhir ni kan demam, batuk dan selsema sedang berleluasa kan? Tak hairan la kalau korang pun kena sekali.

Sebelum tu, hi December and hi cuti sekolah yang paaaannnjaaaang. Aku sangat-sangat takut sebab December  2012 mungkin akan hilang dan akan muncul pulak Januari 2013. Oh please..... Start Januari 2013, aku akan digelar "Candidate SPM" *sigh* masa tu aku dah tak boleh main-main. Serious k serious. Itu merupakan masa depan aku. Cehhh. Berfalsafah pulak makcik Timah ni. So, lama tak dengar relationship aku macam mana kan? Kalau tknak ambik tau pun tk mengapa. Just, skip ja baca benda ni. Relationship aku ok jer. Tkdak masalah. 

Cuti sekolah mesti ada yang pegi "holiday" kan? K aku jealous ah. Aku p pun time pegi ambik mak ayah aku kat airport masa diorang balik haji. Holiday apa benda nya kalau pusing kod KL ja. Cakap nak pegi Melaka, last-last tukar plan tak pegi. Argh, macam sengal aje. Tapi takpa la. Luangkan masa dekat rumah. Jaga kulit, besarkan badan. Harharhar. Selain dari itu, ada yang keja. Elelele. Cari duit la tu. Bak sikit. Aku takboleh keja. Kesian an an an :( K la sampai sini dulu. Ada masa aku update lagi. 

#Cuti cuti jugak. Jangan duk buat keja tak berfaedah sudah k.

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja